default avatar Hoşgeldin, Ziyaretçi: Aşağıdaki form ve bağlantıları kullanarak sitemize giriş/kayıt işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
 Şifremi Unuttum?  Yardım  Üye Ol Tarih: 04.12.2016, Saat: 04:58

[-]
Önemli Bilgilendirmeler - Lütfen Dikkatle Okuyunuz:


Tablet Piri uygulamamız güncellenmiştir.




Cihaz Brick

Yazar Konuyu Başlatan: Çağrı Drm - Görüntüleme - Okunma Okunma Sayısı: 768 - Yorum Toplam Yorumlar: 7
Konu Kalitesi: % 7
Yeni Yorum Gönder  Yeni Konu Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Çağrı Drm
Yeni Üye
*
Üye Grubu
user avatar
Durum: Çevrimdışı
Konu Sayısı: 7
Yorum Sayısı: 12
Üyelik Tarihi: 06.01.2015
Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 0
0 Mesajına, 0 Teşekkür edildi.




Kişisel Bilgileri: v
Yorum: #1
Konu Tarihi: 12.01.2015 23:24



Exper easypad h7s tabletim var. tablete xposed yükledim ve hızlı yeniden başlat dedim.tablet kapandı açılmadı.şimdi açıyorum ve exper yazısı gidiyo geliyo açılmıyo.reset tuşunu denedim açılmadı.ses + - tuşuda yok sadece power tuşu var. nasıl aççam!!!
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
zeus83tr
Moderatör
***
Moderatör Grubu
user avatar
Durum: Çevrimdışı
Konu Sayısı: 5
Yorum Sayısı: 30
Üyelik Tarihi: 13.10.2013
Rep Puanı: 1
Teşekkürler: 0
0 Mesajına, 2 Teşekkür edildi.




Kişisel Bilgileri: v
Yorum: #2
Konu Tarihi: 13.01.2015 00:40
Cihazın destek sitesinden firmware indirip sd karta atarak flashlamayı dene.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Çağrı Drm
Yeni Üye
*
Üye Grubu
user avatar
Durum: Çevrimdışı
Konu Sayısı: 7
Yorum Sayısı: 12
Üyelik Tarihi: 06.01.2015
Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 0
0 Mesajına, 0 Teşekkür edildi.




Kişisel Bilgileri: v
Yorum: #3
Konu Tarihi: 13.01.2015 11:27
hiç açılmıyo ve sd karta atıp denedim olmadı.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
zeus83tr
Moderatör
***
Moderatör Grubu
user avatar
Durum: Çevrimdışı
Konu Sayısı: 5
Yorum Sayısı: 30
Üyelik Tarihi: 13.10.2013
Rep Puanı: 1
Teşekkürler: 0
0 Mesajına, 2 Teşekkür edildi.




Kişisel Bilgileri: v
Yorum: #4
Konu Tarihi: 13.01.2015 22:55
(13.01.2015 11:27)Çağrı Drm Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  hiç açılmıyo ve sd karta atıp denedim olmadı.

Destek sayfasında yazılım atma programı da var bide onunla dene.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
scream516
Yeni Üye
*
Üye Grubu
user avatar
Durum: Çevrimdışı
Konu Sayısı: 4
Yorum Sayısı: 35
Üyelik Tarihi: 08.02.2014
Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 3
3 Mesajına, 4 Teşekkür edildi.




Kişisel Bilgileri: v
Yorum: #5
Konu Tarihi: 14.01.2015 00:03
(13.01.2015 11:27)Çağrı Drm Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  hiç açılmıyo ve sd karta atıp denedim olmadı.

brick olduğunda hiç bir tepki alamıyosan bilgisayar donanım olarak görmüyorsa işlemci bacaklarına mesala 8. ile 9. bacaklara kısa devre yaptırıp açanlar var bi google da araştır
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
paradox
Site Kurucusu
******
Admin Grubu
user avatar
Durum: Çevrimdışı
Konu Sayısı: 1572
Yorum Sayısı: 10,392
Üyelik Tarihi: 07.02.2013
Rep Puanı: 215
Teşekkürler: 6
2581 Mesajına, 3170 Teşekkür edildi.




Kişisel Bilgileri: v
Yorum: #6
Konu Tarihi: 18.01.2015 04:44
(14.01.2015 00:03)scream516 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(13.01.2015 11:27)Çağrı Drm Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  hiç açılmıyo ve sd karta atıp denedim olmadı.

brick olduğunda hiç bir tepki alamıyosan bilgisayar donanım olarak görmüyorsa işlemci bacaklarına mesala 8. ile 9. bacaklara kısa devre yaptırıp açanlar var bi google da araştır

Burada bu tarz bilgiler paylaşmak çok doğru bir şey değildir.
Her farklı işlemcinin ve her farklı ana kartın kendine has kısa devre yöntemleri vardır.
Doğru yöntemi kesin olarak biliyor dahi olsanız, bu tarz şeyleri kolay kolay paylaşmayınız.
Siz RK işlemcili bir cihaz için yöntem paylaşırsınız, üye gider bunu Allwinner işlemcili cihazda dener.
Cihazı iyice kullanılmaz bir hale getirir.

Sorunlarınızın çözümüne daha çabuk ulaşabilmek için lütfen Gold Üye olunuz.
(Tarafımdan yalnızca Gold üyelere destek verilecektir.)
Linki görebilmek için giriş yapmanız veya üye olmanız gerekir.
[Resim: i487bg4btp.png]
+355 67 436 78 76
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Çağrı Drm
Yeni Üye
*
Üye Grubu
user avatar
Durum: Çevrimdışı
Konu Sayısı: 7
Yorum Sayısı: 12
Üyelik Tarihi: 06.01.2015
Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 0
0 Mesajına, 0 Teşekkür edildi.




Kişisel Bilgileri: v
Yorum: #7
Konu Tarihi: 23.01.2015 17:41
arkadaşlar şöyle bir sorun var garantiye yollamak istemiyorum ve bazıları ses açma kapama +power tuşu diyolar.bende sadece power tuşu var.reset tuşuna iğneyle bastım açılmıyor.bir gün boyunca durdu açılmadı.exper yazısı geliyo gidiyo açılmıyor.yazılım falan olmuyo yoksa format atabiliyorum.başka çözümler gerekiyor.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
paradox
Site Kurucusu
******
Admin Grubu
user avatar
Durum: Çevrimdışı
Konu Sayısı: 1572
Yorum Sayısı: 10,392
Üyelik Tarihi: 07.02.2013
Rep Puanı: 215
Teşekkürler: 6
2581 Mesajına, 3170 Teşekkür edildi.




Kişisel Bilgileri: v
Yorum: #8
Konu Tarihi: 09.02.2015 22:58
(23.01.2015 17:41)Çağrı Drm Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  arkadaşlar şöyle bir sorun var garantiye yollamak istemiyorum ve bazıları ses açma kapama +power tuşu diyolar.bende sadece power tuşu var.reset tuşuna iğneyle bastım açılmıyor.bir gün boyunca durdu açılmadı.exper yazısı geliyo gidiyo açılmıyor.yazılım falan olmuyo yoksa format atabiliyorum.başka çözümler gerekiyor.

Sizin yazılım yüklemesi yapmaktan başka çareniz yok.

Sorunlarınızın çözümüne daha çabuk ulaşabilmek için lütfen Gold Üye olunuz.
(Tarafımdan yalnızca Gold üyelere destek verilecektir.)
Linki görebilmek için giriş yapmanız veya üye olmanız gerekir.
[Resim: i487bg4btp.png]
+355 67 436 78 76
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla

Yeni Yorum Gönder  Yeni Konu Gönder 

Konu Bağlantı Araçları
Cihaz Brick Konusunun Linki Direkt Link
Cihaz Brick Konusunun HTML Kodu HTML Link
Cihaz Brick Konusu BBCode Linki BBCode Link
Cihaz Brick Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş

Konu ile Alakalı Anahtar Kelimeler

Cihaz Brick Rom, Cihaz Brick Firmware, Cihaz Brick Software, Cihaz Brick Yazılım, Cihaz Brick İnceleme, Cihaz Brick Video, Cihaz Brick Test, Cihaz Brick Kutu İçeriği, Cihaz Brick Karşılaştırma, Cihaz Brick Tamir, Cihaz Brick Servis, Cihaz Brick Teknik Servis, Cihaz Brick Yükleme, Cihaz Brick Boot, Cihaz Brick Recovery, Cihaz Brick Mod, Cihaz Brick Kernel, Cihaz Brick Backup, Cihaz Brick Restore, Cihaz Brick Yedek, Cihaz Brick Brick, Cihaz Brick Unbrick, Cihaz Brick Root, Cihaz Brick Unroot, Cihaz Brick 3G, Cihaz Brick WiFi, Cihaz Brick Wireless, Cihaz Brick Ekran, Cihaz Brick Dokunmatik, Cihaz Brick Ters Dokunmatik, Cihaz Brick Tablet, Cihaz Brick Tool, Cihaz Brick Custom, Cihaz Brick Stock, Cihaz Brick CWM, Cihaz Brick Driver, Cihaz Brick USB, Cihaz Brick Kilit, Cihaz Brick Desen, Cihaz Brick Desen Kilidi, Cihaz Brick Şifre, Cihaz Brick Logo, Cihaz Brick ADB, Cihaz Brick Animation, Cihaz Brick OTA, Cihaz Brick Açılmıyor, Cihaz Brick Touch, Cihaz Brick Screen, Cihaz Brick Yardım, Cihaz Brick Güvenli Mod


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Hızlı Menü: